Comerţul online din România, cea mai mare creştere din Europa

Evoluţia comerţului online în România este încurajatoare, însă avem nevoie de investiţii în forţa de muncă, în dezvoltarea de aptitiduni digitale, dar şi a infrastructurii, fundamentale pentru asigurarea unui ritm bun de creştere, nu doar a comerţului online, ci a economiei, în general

In acest an, comerţul online din România va depăşi 2,5 miliarde de euro şi are potenţialul de a-şi dubla valoarea până în 2020, cu condiţia creşterii investiţiilor şi a sprijinului autorităţilor pentru dezvoltarea aptitudinilor digitale în rândul populaţiei, coroborată cu cea a infrastructurii digitale.

Anul trecut, comerţul electronic a totalizat 2,05 miliarde de euro în România. La nivel european, creşterea a fost de 15%, până la o valoarw de 530 miliarde de euro. Ţările din Europa Centrală şi de Est au obţinut cea mai mare creştere a vânzărilor online în 2016. Astfel, comerţul electronic în Slovacia şi Estonia a crescut cu 35%, Ucraina a înregistrat o creştere de 31%, iar în Polonia şi Bulgaria a crescut cu 25%.

Cumpărăturile online sunt mai populare în rândul tinerilor – două treimi dintre persoanele cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani cumpară frecvent online, faţă de doar o treime dintre persoanele cu vârste cuprinse între 55 şi 74 de ani.

ad_fraud_640-623x4101.jpg

 

Lasă un comentariu